עכבר ארגונומי – דגמים שונים , יצרנים שונים

עכברים ארגונומיים על פי הגדרתם אמורים להתאים לכל האוכלוסיה המשתמשת במחשב , אבל כף ידם של המשתמשים לא תמיד תתאים לגודל העכבר שתרכשו בחנויות המחשבים או באתרי האינטרנט.

עכברים ארגונומיים הם מוצרים שאמורים לאפשר לכם לעבוד ברפיון ללא מתחים מיותרים כאשר אתם אוחזים בעכבר ומניעים ומקליקים , לכן הם אמורים להתאים לגודל כף ידכם וגם לסוג העבודה אם בתוכנה משרדית או בתוכנה גרפית.

אם תרכשו עכבר שקטן מגודל כף ידכם תצטרכו לאחוז בו היטב בזמן עבודה ותגרמו נזקים מצטברים בעיקר לשורש האגודל ,

עכבר גדול מידי לכף ידכם יגרום מתחים בגידים ונזקים מצטברים בכף היד ובגידי האצבעות.

בשוק העכברים הארגונומיים קיימים עכברים רבים שמכונים ארגונומיים אבל הינם במידת כף יד אחת בלבד והרי ברור שכל מוצר ביגוד או הנעלה שתרכשו תנסו להתאים למידות שלכם ולכן גם ברכישת עכבר ארגונומי יש צורך להתאים למידות שלכם.

אם תיכנסו לחנות נעליים במטרה לרכוש נעל מתאימה ובחנות יש מגוון עיצובים אבל כולם במידה אחת , רוב הסיכויים שלא תמצאו נעל שמתאימה לכף רגלכם , אבל לפחות נתנו לכם למדוד את הנעל , עכבר ארגונומי שתקנו באינטרנט או בחנויות המחשבים  לא תוכלו בדרך כלל למדוד אותו אם אכן במידה שלכם ולכן רוב הסיכויים שתרכשו מוצר שלא יהיה לכם שימוש בו או יגרום לכם נזקים.

לכן חשוב לרכוש עכבר ארגונומי שיתאים לכף ידכם וזאת תוכלו לעשות רק ב "דגש ציוד ארגונומי" .

מגוון גדול של דגמים בעיצובים שונים ועד 4 מידות ימין וגם עכברים ליד שמאל , החל מ 200 ש"ח כולל יעוץ ארגונומי

במשרד  "דגש ציוד ארגונומי ".

ב "דגש ציוד ארגונומי" תוכלו לקבל פתרון לכאבים שלכם ותוכלו לשפר את איכות חייכם.

בנוסף לרכישת עכבר ארגונומי מתאים יש צורך לשבת בעמדת מחשב מסודרת על פי חוקי הארגונומיה כדי למנוע מתחים מיותרים בכל חלקי הגוף.

ב "דגש ציוד ארגונומי" ממליצים לרכוש עכבר ארגונומי רק לאחר ייעוץ ארגונומי , התאמה ראשונית והתנסות של 14 יום לפחות לפני רכישה.

קישור להסבר תהליך התאמת עכבר ארגונומי

לכל שאלה אנא צרו קשר עם רוני ארגמן יועץ ארגונומי ומומחה בהתאמת מוצרים ארגונומיים 052-2650518

פגישות התאמה בתאום מראש.

השארת תגובה