עכבר ארגונומי – כיצד לבחור?

עכבר ארגונומי – כיצד לבחור?

 

התחלתם להרגיש חוסר נוחות או כאבים בזמן השימוש בעכבר או במקלדת המחשב בעבודה או בבית ושמעתם את המושג "עכבר ארגונומי" , אכן החיפוש באינטרנט העלה תוצאות רבות

ומגוונות , עכברים אנכיים , עכברים בזווית כ 40 מעלות, עכברים עם כדור עקיבה ועכברים שנראים כרגילים אך היצרן הגדיר אותם כארגונומיים וגם בכל אחד מהסוגים האלה תמצאו צורות שונות ומשונות.
אז מה מתאים לנו?
אכן, לא תוכלו להחליט גם אחרי שראיתם תמונות וקראתם את הביקורות על העכברים והמלצות המומחים ואם כן תחליטו לרכוש על סמך מידע זה רוב הסיכויים שרכשתם מוצר שיהיה כמשקולת לנייר על שולחנכם.
וזאת מדוע?
עכבר ארגונומי חייב בהתאמה אישית למשתמש/ת מכיוון וכל אחד צבר במשך השנים נזקי שלד שריר אישיים ולמרות שכאביו דומים לכאבים של רבים אין זה אומר שעכבר ארגונומי שמתאים לחבר ישפר גם את איכות חייכם.
כדי לרכוש את העכבר המתאים קודם כל יש לעבור בדיקת התאמה ראשונית , בבדיקה זאת לוקחים בחשבון את מידותיו של המשתמש/ת ,סביבת העבודה של המשתמש/ת , סוג כסא ,שולחן,מחשב שולחני או מחשב נייד , אופי העבודה ותוכנות העבודה של המשתמש/ת משרדיות,גרפיות.
בבדיקת ההתאמה בעזרת היועץ המקצועי ייבחר העכבר שאיתו מרגיש/ה המשתמש/ת הקלה והרפיה בכף היד או בזרוע וזה העכבר שיושאל ל 14 יום כדי לוודא שאכן גם בסביבת עבודתכם העכבר אכן משפר את איכות חייכם ואכן תוכלו לעבוד לאורך שעות רבות ללא סבל וכאבים.

 

לאלה שעיקר עבודתם הקלדה , תוכלו להתאים ולהתנסות במקלדת ארגונומית

ללא התחייבות רכישה.



*בדגש ציוד ארגונומי תוכלו להתנסות במגוון הרחב ביותר של עכברים ארגונומיים ומוצרים נוספים.
* אם סיבת רכישת עכבר ארגונומי או אביזר ארגונומי אחר היא כאבים מומלץ לפנות במקביל לרופא   אורטופד כדי לטפל בדלקות והנזקים שהצטברו.

 

השארת תגובה